2011. június 19., vasárnap

a BUDA

Köszönjük a beszámolót DrF. Tényleg nagyon jóléreztem én is magamat. A legrosszabb az egészben az volt, hogy haza kellett indulni, de másnap reggel 5 óra után pár perccel már áldottam az ötletet, hogy elindultunk időben.
A hazáig való fuvarért is hálás vagyok Svennek.
Davidnak is köszönet a kíséretért és a vízért.
Magdinak meg a társaságért és a Nike városligeti futóparty beszámolóért.

Valójában azért is jó volt, hogy "csak" 13-at mentünk pénteken, mert így egy tartalmas nap után még volt energiám a Budavári futáshoz. Nem volt sok, nem volt gyors, akár mondhatnám azt is, hogy néha nem álltunk messze a sétálástól, de nem is ez volt most (sem) a lényeg. Siklózás után kocogtunk egyet a Budai váron keresztűl, el a Mátyás templom előtt, a Bécsi kapunál, le a lépcsőkön, keresztűl a Sziklakórházon, a Labirintuson... Az azért érezteti az esemény komolyságát, hogy a futást követő discóban jobban megizzadtam, mint a futáson, de ettől függetlenül tényleg nagyon jó volt... és a Soma most kivételesen tényleg ottvolt. :D
Ha lesznek képek, majd mutatok.


Persze a 923-ashoz nyomtam még egy gyors futást a lánchídtól, mert ezt persze már időre kellett lenyomni :)

SZÁMLÁLÓ 6154 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése