2012. április 26., csütörtök

My only friend, the end

  Nos, túl vagyok rajta... Rég volt ilyen küzdelmes és végül ilyen gyatra eredményt hozó versenyem. Meg kell jegyeznem persze, hogy ennyire készületlenül sem vettem részt versenyen. A időpont továbbra sem volt túl ideális. Hétköznap este 6-kor rajthoz állni nem a legszerencsésebb. Különösen akkor nem, ha utána még jó száz km-t kell hazavezetni a sötétben. Délutánra, a korábban napos tavaszi idő; hűvös, szeles szemerkélő esősbe fordult. Persze, ennek is lehet a jó oldalát látni, mert melegem, az nem volt. Csodálkoztam is, hogy egyesek rövid gatya, atléta összeállítást tartották ideálisnak. Bennszülöttek...
  Az utolsó sorból indultam, hogy ne kelljen vesződni a kikerülésemmel. Az egész versenyen nem láttam futót magam körül, így akár maradhattam volna a seggemen, mert egyedül szaladgálni itthon is tudok és megkímélhettem volna magam olyan kellemetlen élményektől, amik a második körben vártak rám. Mögöttem csak két futó indult, akik - mint féltáv után kiderült - feladták a versenyt. Addig magabiztosan tettem a dolgom, tudván, hogy utolsó, biztosan nem leszek. 12 felé lett gyanús egy biciklis, aki furán a nyomomban volt, hogy ő tölti be a "záróbusz" szerepét. Azt hiszem akkor valami elromlott és a verseny végére sem javult meg. Egy ideig még tartottam magam, de egyre jobban lassultam és rendkívül sajnáltam azokat, akik az utat biztosították, hogy miattam kell olyan sokáig állniuk a hidegben. Akik, természetesen nagyon megörültek, amikor megláttak, mert ez azt jelentette, hogy mehetnek haza. Az sem segített, hogy az ötödik km után különféle fogások jártak a fejemben a fele után, pedig kezdtem kifejezetten éhesnek érezni magam. Nem törődtem különösebben azzal a lehetőséggel, hogy esetleg eléhezném magam. A magammal cipelt zsírpúp, gondoltam, hogy - ha másra nem is - erre csak jó lesz. Hát nem lett.
  A végén semmit felszabadítót nem éreztem, még azt sem, hogy legalább megcsináltam. A kérdés csak az, hogy ez már a gödör alja, vagy van még lejjebb és vajon lesz-e elég akarat kijönni innen.
 SZÁMLÁLÓ 7731 km

1 megjegyzés:

  1. Sven én tudom a megoldást. Nagyon úgy tűnik, hogy egy jó, közös, BPR futásra lenne szükséged. Remélem idővel el is következik!!!

    VálaszTörlés