2012. május 20., vasárnap

Tegnap 3.

Tegnap volta Kinizsi 100. Bár nekem valójában csak a K50. Alapból az volt a dolgom, hogy az első 50 km-en húzzam a "csapatot" 5 km/h-s átlagra, amit Biró Zsolt képezett és egy barátja Péter.
Sajnos Csabi nem tudott eljönni, mert behívták dolgozni hétvégére, így csak 3-an mentünk. A tempóval nem is volt gond. Alapból nem is egy gyors tempó, ha a félig futva teljesítőket nézzük és szinte végig (Mogyorósbányáig 51,4 km-ig) tartottuk. Itt sajnos Péter feladta az idei versenyt és komoly mérlegelés után én sem akartam hirtelen felindulásból mégis tovább menni, annak ellenére sem, hogy az energiám és a kedvem is meglett volna hozzá, így végül Zsolt egyedül ment. Reggel 6-kor ért be, pontosan 23 óra alatt. 

Tanulság, hogy okosan menve nem is nagyon fáradtam el és erőnlétileg még teljesen jól voltam, 51 km után is. Néha a sok-sok ember azért idegesítő az erdőben, de éjszaka biztos nem bánja az ember, ha másokkal találkozik. Mindenesetre, így jó élmény volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése