2012. november 11., vasárnap

WoK

Nem is tudom mit írjak. Ez a verseny nem úgy telt el, hogy végig azon morfondíroztam, hogy vajon mit is írjak. Ennek egyik oka, hogy az első 15-18 km nagyon jól ment, az utolsó 3 meg annyira szarul, hogy semmi esélyem nem volt azon morfondírozni, vajon milyen vicces storyval hívjam itt fel magamra a figyelmet, hogy én "de rohadt jófej vagyok!"

Az elején minden jól ment. Kemény, de épp jó tempó és ez egészen 15-ig gond nélkül, majd 18-ig nagy erőfeszítések nélkül. A vége meg.... szenvedős volt, de összességében 1:29:34-es bruttó idővel bejönni: az felemelő érzés. Mivel nekem nem volt chipe-es időmérés, DrF-el egy 8-10 mp-es rajtidőben egyeztünk meg, így kb. egyéni csúccsal végeztem. Jó volt. Kell még.

SZÁMLÁLÓ 8300 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése