2012. december 8., szombat

"My poor legs, my poor legs!"

Mostanában sokat és sokszor futottam, úgyhogy nem vártam, hogy a mai lendületes és vigyorgós lesz. Nem is lett. Igazából nagy véres szenvedés volt, és az első 5 km-es emelkedő tetejéről majdnem vissza is fordultam. Aztán valahogy csak tovább vánszorogtam, és győztem. A vége felé egy jókor elfogyasztott csoki után a befejezés nem is volt olyan vészes. Mikor nekiindultam, nagyon hideg is volt, nyilván ilyenkor kevésbé fickándozik az ember.
Két dolog maradt meg: vicces átélni, hogy ami az egyik héten vígan és könnyedén megy, abba a következő héten majd' megpusztulsz. Az ember nem gép. A másik: először van téli sportolásra alkalmas felszerelésem, és bizony rengeteget számít.

SZÁMLÁLÓ 5 (kutyák)  
SZÁMLÁLÓ 8423 km

Miközben a jeges úton egyensúlyozgattam, több biciklistával is találkoztam. "Mindig van egy még hülyébb hal."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése