2013. január 13., vasárnap

Drága edzés

A sorozatos betegeskedés és lustaság után felpörgetőleg hatott, hogy verseny lesz Szentendrén és nagyon vártam, hátha lesz kedve a társaságnak elmenni, a Pilisszentlászlóihoz hasonló rendezvényre. 
Végül, ahogy az előző bejegyzés mutatja, DrF mégsem tartott velünk, sőt reggelre Döme is gyomorrontással végezte, így a sofőr is kiesett, aminek köszönhetően már elég necces lett volna a megérkezés is HÉV-vel, de szerencsére Sven leakasztott egy autót a fogasról, így viszonylag korán és kényelmesen megtaláltuk az iskolát, ahol a sportközpont volt. A nevezés lassan ment, aminek oka, hogy rengeteg ember volt a verseny nagyságához képest, de azért valahogy sikerült a dolog. Hideg is volt, jeges is volt a pálya, úgyhogy végül úgy döntöttünk, hogy az állatkodás helyett Svennel inkább együtt futjuk le a távot. Nem hajtotta magát sem ő, sem én túl, így azért az első 5 km, 300-as szintemelkedéssel elég lassan telt el, de utána lefele már gond nélkül repültek a kilométerek és már többet is fecsegtünk. Végül egy jó félmaraton idejével abszolváltuk a távot. A nevezési díjjal így nem nagyon volt ez más mint egy drága, de legalább jó edzés. :)

SZÁMLÁLÓ 8623 km


Update:

Sajnos Döme nevét nem frissítették, pedig Sven átírta, remélem nem haragszik a gyászos eredményért. Itt vagyunk a lista végén, de nem utolsóként! :D

2 megjegyzés:

  1. Jó, hogy lemondtam; mára kidőltem magas lázzal. De nektek nagy gratuláció! Én most pár napig biztos nem futok... :(

    VálaszTörlés
  2. Még csak egy kis nyalánkság:
    http://futapest.hu/lakossagi_panasz.pdf

    VálaszTörlés