2014. január 11., szombat

2014.01.000

Na hát kicsit elmaradtam. De ma pótolok.
Az Iszinik óta 11.23. egy métert nem futottam. egyrészt,mert a talpamon még mindig megvoltak hébe hóba a hólyagok, a sarkamon pedig nőt az új bőr, meg hát munka miatt időm se volt.

Na de ennek 12.30. lett vége.
Áron, Tamara. Én futottunk egy Margit szigetet. 2 kör a szigeten .És kifutás haza futás. Másnap izomláz, és eszmélés, hogy rég futottam, de az izmok talán nem felejtettek.

Aztán 01.05.én megint nyomtunk egy HHH-et
Tamara másnapos volt, vagy valami nyugtató teát is ivott, a lényeg, hogy majd meg halt, én is Áron meg rosszul vágta le a körmét azért szenvedett, én meg egyszerűen csak nehezen haladtam felfelé. De mivel sokszor megálltunk. a végére kényelmes lett, és lefelé megint megnézhettük a 400m-es házat a hegyen.

01.11. Sziget.

MA volt az első NIKE futás, öltöző nem volt. de kifutottam Bajzából. Kint puszi puszi mindenkinek. Jó volt újra látni a lányokat.

Aztán mentünk egy kört a felvezetőkkel Bálint is jött velünk. Pontosabban az elején nem mert, aztán visszafelé egyszer csak ott volt mellettem, és még dumáltunk is:) határozottan fejlődik. 

Kis pihi pogácsa, tea után mentünk a másodikra. Bence, Tamara, Orsi.  Nem hajtottunk mentünk. nem fáradtam annyira.

Utána puszi-puszi. haza futás, ami miatt kicsit aggódtam, de végül azon is jól éreztem magam de izzadtam mint állat.

Fürdés. és indulás farkast nézni.

 

SZÁMLÁLÓ 11575 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése