2014. június 10., kedd

UB meg minden

Az az igazság, hogy kicsit kihagytam most. mind futás, mind írás terén.

Nagyjából nem is emlékszem,  miket nem írtam be :(

Egy ami biztos, hogy idén megint elvitt a NIKE az ULTRABALATONRA.

5 csapatot indított, és minél több km-ert kellet futni a bekerüléshez.

Az elmúlt két évben Áronnal mindig nyertes csapatban voltunk, így nekem idén is ez volt az alap. plusz javítani a tavalyi időn. De mivel nem egyedül vagyok a csapatban, így a többieken is múlott.

Végül mind a kettő sikerült 16.óra 38 perc alatt teljesítettük a 212km ert.
én 21.2km futottam. 3 szakaszon.4,5km=17,11 perc, 12,2km=52,23perc, és 4,5km 18,44 perc.

Összesen 1óra 28 perc ami nagyon jól esne egy félmaraton végeredménynek :)

Sok meló miatt, mostanában a szerdai futások ki-ki maradoznak, a Többi nap meg vagy angol, vagy masszőr van , és a hétvégéken is, mindig van valami :(

De szerencsére néha futó verseny, mint Például most Vasárnap a Börzsönyben 35km. MEg fogok halni rajta, de kíváncsi vagyok, mint ISZINIK előtt.

35km térkép

Bárkinek van építő jellegű javaslata szívesen veszem. Mert azért kicsit tele van a gatya...

És valakinek meghagyom az ezres váltást, mert trehányságom miatt, nem tudom hol, mennyit mentem:(

 
 
 SZÁMLÁLÓ 12999 km

2 megjegyzés:

  1. Hát így emlékezetből nekem ez úgy tűnik, hogy a legkeményebb rész a piros szakasz lesz, ami azért ugye már jó pár km után lesz, szóval kell tartalékolni. Az az út amelyiken másztunk együtt Dávid, te meg én, ha emlékszel. Szóval ismerős lesz a terep egy része (nézd meg a képeidet Facebookon) és remélem emlékszel milyen emelkedés volt ott felfele, szóval csak ésszel. A két frissítőpont nagyon kevés, főleg ha 30 fok körül lesz a hőmérséklet, szóval folyadék az legyen (meg kalória is). Lefele megint ismerős lehet a zöld, az Alsó-Hinta-rét felé vezető út ez. Ezen mentünk fölfele 2-3 éve, amikor Dáviddal nagyokat verekedtünk a hóban. Lefele ez már sétagalopp lesz, szinte nulla az emelkedő, szóval, ha a Csóványos megvan, akkor nagy baj nem lehet. A végén a Cseh-vár után vigyázz mert nagyon meredeken lejt, de ott már milliószor mentünk együtt, szóval menni fog!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, még egyszer így írásban is :) majd beszámolok, hiszen ez futás.. :)

    VálaszTörlés