2014. december 30., kedd

SIX WEEKS or SICKS WEAKS


Hat hetet hagytam ki betegségben, gyengeségben. Az elmondhatatlanul sok meló és túlóra más eredményt nem hozott. A 6:30-as indulás és az este 6-os legkorábbi érkezés csak a sötétben való futást tette lehetővé, így vettem egy fejlámpát. Nem oldotta meg a helyzetet. Szóval felmondtam. Tényleg. Ez sem oldotta meg a helyzetet. Mindegy.

A lényeg, hogy 19.-én még mentem dolgozni, tehát 20-án futottam először egy 9-est. Jól esett, elindította a szünetet. 21-22-23-án gyakorlatilag aludtam, és ettem.

De jött a rettegett karácsony napja, amit tudtam, hogy futás nélkül nem bírok ki. Ebédre mentem anyámhoz, előtte akartam jól kihajtani magam, hát nem sikerült. Szörnyű volt, visszafordultam, egy szaros 5-ös lett, és nem volt jó élmény. A családom százszor hívott közben telefonon... (miközben tudták, hogy futok) nem magyarázom...

Megint pár nap alvás és néhány "remek" ünnepség után 27-én egy 8-ast mentem nagyon hidegben. Asszem én még sosem futottam ilyen hidegben. Pali tényleg elképesztő, hogy ilyen fagyban is kimegy. Én leginkább a fűtött lakásban a paplan alatt vártam haza forró italokat kortyolva.

Azt hittem, többet fogok bírni a szünetben, de most csak ennyi ment. Erre most nem vagyok nagyon büszke.

SZÁMLÁLÓ: 14194

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése