2015. április 6., hétfő

2015.04.04. Velencei tó

Ezt is Áron vezette be a köztudatba nálunk, hogy egy évben többször, ingyé körbe lehet futni a Velencei tavat. Nagyon jó hangulat, és a legjobb frissítők vannak.

Így idén se hagyhattuk ki. Januárban nem voltunk, mert se edzés, se elszántság nem volt.

Tamara, Annamari, Balázs, 4 en mentünk le. Én március 21 .én futottam utoljára.

Tamara kitalálta, hogy nyomjunk egy 5perc/km végig. Elfogadtam :(

Már az elején éreztem, hogy nekem sok. de kíváncsi voltam meddig bírom, pedig volt egy két lány, akinek jobban tetszett a tempója, és ők később vissza is előztek, ami jó meg rossz is :)

Szóval az első 5km-ert sikerült 23.40. alatt lefutni. Na ekkor már biztosra vettem, hogy SZENVEDNI FOGOK!


Nem is lett másképp 8km nél mondtam Tamarának, hogy menjen, mert én kivagyok.

Én úgy éreztem megint, hogy semmi erőm nincs, nem bírom gyorsabban tenni a lábam, nem bírok több levegőt venni. Mintha súlyt cipelnék, olyan.

Nem tudom, volt már valakinek ilyen??? Többször is?

21. kb elvonszoltam magam. Ott megebédeltem, házisüti, kóla, víz, iso. minden ami volt.

Aztán elkezdtem futni, legalábbis úgy éreztem. És onnantól nem is volt gond a tempóval, amit választottam.

előztem vissza, jól éreztem magam, ilyennek kellet volna lennie végig :(

Aztán beértem, leültem, szomorú voltam, hogy megint elhagyott az erőm és nem tudom miért, meg megint miután ettem lettem jobban. Szóval enni kéne verseny előtt, és edzeni többet.

Jövő héten Veresegyházán félmaraton.
Aztán Május 2 Gyula félmaraton.

formába kell lendülnöm.

 
SZÁMLÁLÓ 14984 km
                                          Ez bruttó idő nem állítottam le az órát, csak 18 nál talán.
A nagy piros az ebéd 21nél
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése