2015. május 5., kedd

2015.05.02. Gyula félmaraton

Akkor én folytatom a siránkozást!

Valamikor kitaláltuk, hogy lemegyünk a VII. Gyulaivárfüdő félmaratonra.Mert nem voltunk még Gyulán és jók szoktak lenni a vidéki versenyek( Veresegyház)
Péntek reggel indultunk 4-en a csapat másik fele csak este tudott jönni.

Szépen leértünk elfoglaltuk a szállást, egy lány kollégium, csak mi voltunk benne.

Elmentünk várost nézni felvenni a csomagot, akkor már volt némi kavarodás, mert lefagyott a rendszer, a póló pamut.. OKé győr-Lipóton is. Majd  fürdés kárpótol itt is.

Este vacsi. társasozás, borozás, éjfélkor fekvés, Egész éjjel esett, sőt reggel is. Szóval ment a dilema miben is kéne futni?

Végül alul rövid, felül hosszút választottam, hogy lassabban ázzam át. 

A vár mellett volt a rajtközpont. kerestem a ruhatárt, öltözőt. Végül az öltöző nevű sátorban volt a ruhatár is. ahol két 14 éves lány küzdött a vizes csomagokkal egy sörasztalon, miközben férfiak egy szál faszban öltöztek át...

Az eső esett, mi áztunk. 


Aztán rajt. Bogival kezdtem futni az első két km 4.45 volt. Nekem tökéletes, aztán Bogi lemarad, vagy én hagytam ott. és mentem a saját tempóm. Az első kör végén 38-at mutatott az óra. azt kicsit lassúnak találtam. Mindig kinéztem valakit, hogy na utolérem és így is lett. A második kört 1.10. el fejeztem be, ez már jobban tetszett. 

Végig jól éreztem magam, pacsiztunk a szembe szakaszokon a többiekkel. 

A végén próbáltam hajrázni, egy srác vissza előzött aztán gondoltam utol érem, hatalmas hajrá lett a vége, a végén pacsival a célban. tényleg sprinteltünk maxal. Jó volt. 

A speaker semmilyen közvetítést nem végezett a versenyről se alatt, se utána, néha egy két ismerőse nevét bemondta azt ennyi. Chip lead, érem átvesz, többek megkeres, cucc kivesz, 

Kislány mellett átöltözés... Ha neki így jó?!

Aztán az öltözőben beszélgetés, hogy kinek mennyit mért az kütyüje. mert hogy 19. 90 nél senkinek nem mért többet.

Amúgy az időm 1.31.55. lett, ami ha félmaraton lenne, akkor életem legjobbja, de így nem:(

Tamara női első lett. a Meskálék 10, 11. én 21. 

eredményhirdetés előtt ebéd. aztán megint eső. Vicces díjátadó. A nő a paratriatlonistát rendszeresen paratrianotisának mondta. Így Románia mellett főleg vicces volt. 

Az Eipl Tamarát, nem tudta kimondani, a Kerekes székes sportolóknak a sárban a réten adták át a díjakat, mert nem volt rámpa a színpadra. Amúgy a sérült gyerekekért volt a futóverseny....


Szerencsére a fürdőben minden működött, sajnos csak a melegvizes termál részre mehettünk be, de ne legyen telhetetlen az ember. 


Este 10 re értünk haza kicsit fáradtan. A verseny szervezést leszámítva jó hétvége volt. 

most május 13 ig UB-ra kell gyűjteni km-eket szóval próbálok majd sokat futni.
 
SZÁMLÁLÓ 15271 km

1 megjegyzés:

  1. Azt hiszem mi vagyunk azok, akik a legspártaibb körülmények között is hajlandóak lennénk futni és így nem hiszem, hogy a telhetetlenség beszél belőlünk, de ha már Pestről leutazol Gyulára és 5500-ért nevezel, akkor szerintem azért normális, ha elvársz 1-2 dolgot. Elsőként, hogy ne mérjék el a pályát 1,2 Km-el.
    Ettől függetlenül jó futás lehetett. Grat!

    VálaszTörlés