2017. január 1., vasárnap

Jó kis Csömörünk volt

Hát, srácok, még egyszer köszönet a motivációért, ez az ötlet sokat lendített rajtam.
Pont jó volt a táv, az idő, és a pálya is nagyon tetszett, egyrészt hogy nem végig beton volt, másrészt mindig is kedveltem ezt a dimbes-dombos-erdős-tanyás-szántóföldes műfajt.
Óvatosan kezdtem derekas megfontolásokból, meg a realitás is ezt diktálta. Felfelé jól ment, lefelé többen hagytak el. A mezőny vége felé mentem, de azért nem utolsóként, amitől féltem.
6-7 km felé volt egy-két viccesebb emelkedő, ott előztem párat, és mivel nem lassultam, ezért nem sokan előztek vissza. Itt láttam meg először Svent, de csak 12 km körül értem utol, innen már együtt mentünk, szerintem jó tempóban; húztuk egymást.
Gratula mindenkinek, jók voltak a sörök is! :)

BÚÉK budapestrun!


SZÁMLÁLÓ 17525 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése