2017. március 22., szerda

Σ tél

Valami tényleg nagyon elromlott bennem, hogy képtelen vagyok rendszeresebben bejelentkezni ide és beírni a megtett távot és megosztani a keserveimet. De most ez van, nézzétek el nekem.

Január 28. 21 km Ez volt az elsö hosszabb menet azután, hogy eldöntöttem, hogy benevezek. Olyan volt, amilyen. Nem voltak különösebb elvárásaim. (De...)
Február 3. 12 km Ezekröl nincs sok írnivaló. Legnagyobb részt kedd, vasárnap a lányom edzései alatt sikerült megtenni.
5. 11 km
8. 13 km 
12. 12 km
21. 10 km 
28. 12 km Ez az volt, mikor elutaztunk síelni a családdal és megszöktem egy kis sífutásra. Csodálatos közeg, Remek sínyom, fantasztikus élmény. Kár, hogy idén nálunk nem sok hó, hogy hazai terepen is élvezhettem volna.
Március 4. 16 km Ez is sífutva, még a felvonók nyitása elött. Mondanom sem kell, hogy eléggé elhasznált voltam a nap végére.
7. 11 km
10. 12 km
13. 29 km A Nagy csalódás. Ami hibát el lehet követni azt elkövettem. Hétvégi edzötábor után mentem, nem igazán pihentem rá... Elfogyott az energia is, a víz is én is. Azóta egy kicsit jobban nyomaszt, hogy nem sokára itt van a verseny.
19. 11 km
22. 12 km
SZÁMLÁLÓ 18162 km

1 megjegyzés:

  1. Azért az elég hirtelen ugrás volt, 21 után egyből 29... Szerintem próbálj még 20-asokat, minél többször. Kihajtani magad nem kell, csak szépen kényelmesen.
    Ja, az első 21-et kétszer is elkönyvelted, ha jól láttam... :)
    Hajrá!
    (a suck-értő)

    VálaszTörlés