2018. augusztus 26., vasárnap

Kungsholmenban mindig tortenik valami

Most peldaul egy triatlonverseny zajlott a setanyon es a kikotoben. Pazar latvany volt, a vizben mar a fiatalok usztak, a felnottek meg a bringa es a futopalyan a masik oldalamon. Mivel atmenni nem lehetett, ezert visszafordulva abszolvaltam a tavomat.
Az ido ma nekem dolgozott, engedett futni. Polo nelkul nyomtam, az arnyekban mar egesz kellemes volt, foleg, ha eppen fujt a szel. Hazaerve realizaltam, hogy a kellemes allapot 13 fokot jelentett...
Nagyon szep ez a kor, de ma inkabb elrejtettem volna a szenvedesem, a szanalmas tempom es a pucer felsotestem az emberek elol, a babakocsik es kutyak kerulgeteserol mar nem is szolva. Reggel masfel oraig gyozkodtem magam ketsegbeesetten, hogy ne adjam fel, es induljak neki. Nem vartam sokat, de vegul megerte, elegedett vagyok. Ugy kellett ez a sikerelmeny, mint egy falat kenyer.

24.1 km 2.25

SZÁMLÁLÓ 22941 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése