2020. január 30., csütörtök

52 maradhat?

Régóta terveztem egy hosszút, amolyan próba félét. Részben tesztelni egy hosszabb távot az erőmet, hogy mit vigyek magammal, tudok-e enni majd útközben.
Végül megszületett a terv. Fölbuszozom északra és vissza sírollerezem, más választásom sem lesz mint megcsinálni a távot. Összességében nagyon jó élmény volt és bizakodva tekintek a verseny elé, feltéve ha hasonló tempót tudok majd havon is menni. A járműforgalom elől elzárt úton nem történt gyakorlatilag semmi, emberrel is alig találkoztam. Az egyetlen kihívást az útra szórt, változatos mennyiségű csúszásgátó murva jelentette. 39 és 45 közé irtózatos mennyiséget öntöttek ki, gyakorlatilag elakadtam itt és alig haladtam. De aztán találtam egy 40 cm-es sávot, amit kihagytak, így megint kicsit haladósabb lett. Egy kis erő még maradt a végén, remélem elég lesz a fennmaradó 38 km-re.


SZÁMLÁLÓ 27517 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése