2021. június 19., szombat

Early bird

Nehéz hét után még a kánikulával is kalkulálnom kellett, fél8-kor sikerült is elindulni, még kellemes hűvösben. Megérte, a harmadik, utolsó körben már nem volt éppen hűvös, de még épp megúsztam.

Nagyon lassan és óvatosan kezdtem, csak a kilométereket akartam begyűjteni. A féltávnál már 1.40-nel kívül voltam a 2 órás részidőn. De mivel nem fáradtam el, a második felében megráztam magam, különösen az utolsó 6 km-n, és 5 percet javítva egy jó kis edzést sikerült produkálni, a 2 óra is bőven meglett (1.58.27), és még az a pozitív érzésem is társult hozzá, hogy simán sikerült gyorsulni és jól bírtam a végét is. Ez a táv most úgy érzem megvan.

Féltáv körül egy bozótból egy őz hátsó fele lógott ki elém az útra, annyira zörgött valamivel odabent, hogy lehet észre se vett.


SZÁMLÁLÓ 31669 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése