2021. augusztus 21., szombat

Egyszer minden jó sorozat megszakad

A mai hosszúnak is türelmesen vágtam neki. Nem éreztem hogy szétvet az erő, de csendesen, egyenletesen haladgattam. Induláskor 13-14 fok lehetett, amit ellensúlyozott az erős nap. Reméltem nem megy nagyon fel. De felment.

17-nél kellett döntést hoznom, hogy 26 vagy 30 legyen, ekkor még teljesen jól voltam, és meglepődve láttam hogy picit 6 percen belüli tempóval volt meg az eleje, azt hittem lassabb. Lelkesen bevállaltam a 30-at. 2 km múlva már tudtam hogy rossz ötlet volt. Egy napos részen valamiért felszaladt a pulzusom, átbillent valami, és a kényelmes, egyenletes tempó hirtelen már túlzásnak tűnt. Lassultam, próbáltam a kritikus határon belül maradni, de egyre kevesebbet bírtam. A rosszullét határán egyensúlyozva nem volt egy leányálom az utolsó 10. Egyszerűen nem tudom kiszámítani, hogy mikor mennyit bírok, ez ma túl sok volt.

Időben jobb lett mint 2 hete, de az egy jó edzés volt, ez pedig nem.

Az eddigi leghosszabb szerdai közöset is könyvelem,

SZÁMLÁLÓ 32270 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése