2021. szeptember 13., hétfő

Reflections

Gondolkoztam a szombati versenyen. Sajnos mostanában elég nehezen élek meg dolgokat, pláne ennyi és ilyen intenzív ingert, kell egy kis idő a leülepedéshez.

Szóval nehéz volt. Sokkal nehezebb mint az uppsala-i kiruccanás. Fizikailag is és lelkileg is. Igaz hogy jobb időt mentem, de nagyrészt betonon és sokkal könnyebb terepen.

Rögtön az elején kissé besokalltam, még el sem indultam amikor már bepánikoltam egy kissé a meleg miatt. Aztán nem tudtam figyelni és túl gyorsan kezdtem. Szóval már az eleje túl intenzív volt, plusz rájött a meleg (pár órával a verseny után már jött a lehűlés, ma meg már szuper hűvösben alig izzadtam meg). Sok volt már eleve, plusz egy gyors tempót is kellett tartanom, szép magasra tettem a lécet. Sikerült végül, de nagy küzdelem volt, és abszolút kicentiztem.

Szokni kell a verseny körülményeket, másfél év home office után különösen. A küzdelem szép volt, a tanulságokat meg le kell vonni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése