2021. december 4., szombat

To the Sun

Still round the corner there may wait

A new road or a secret gate,

And though we pass them by today,

Tomorrow we may come this way

And take the hidden paths that run

Towards the Moon or to the Sun.

Ez a vers jutott az eszembe ahányszor szembe fordultam az alacsonyan pislogó svéd téli nappal, és vakon kocogva konkrétan azt éreztem hogy a hideg napba megyek.

Próbáltam késleltetni az indulást, hátha valami nyomát látom a mára beígért -1-2 foknak, de az istennek se akart elmozdulni -8-ról, kénytelen voltam becsomagolni magam megint a dupla gatyába és dzsekibe. Egyetlen porcikám se kívánta a mai próbatételt, de nem volt  kibúvó. Aztán végül nem lett olyan vész, a hosszú előtti dupla pihenőnap jó rendszer.

2-3 centi hó megmaradt, nem csúszott egyáltalán szerencsére, futásra tökéletes. Könnyedén haladtam, de most kivételesen picit lassabban mint gondoltam - mondjuk az bőven lehet a hó miatt. Olyan 17-18-nál kicsit elfáradtam a hidegben, nem erőltettem a végét, így decemberi hétvégi edzésnek tökéletes.

SZÁMLÁLÓ 33149 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése