2022. január 1., szombat

Erős kezdés

Szerencsére túlvagyunk a legostobább és legidegesítőbb "ünnepen" is, amikor a csőcselék végre kifejezheti magát és durrogtathat. Ennél kevés dologgal okozhattak volna nekem és pánikbeteg/alvászavarral élő sorstársaimnak nagyobb szenvedést.

Sötét és szorongós gondolataim ellenére a futást magát élveztem, bár egy kicsit jobb jég helyzetre számítottam. Helyenként ciki volt, egyszer-kétszer majdnem tanya is lett belőle, de a nagyobb része szerencsére futható volt, olyannyira, hogy új pályacsúcs és az órám szerint új félmaratoni legjobb is lett belőle (1.52.08-at mért a végére). Ez jó visszajelzés, mert azért nem hajtottam agyon magam, csak egy kicsit odatettem a második felére, hogy az agyamat kizökkentsem a szar körökből.

Kezdetnek nem rossz.

SZÁMLÁLÓ 33371 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése