2022. május 7., szombat

Az elbaszott frissítés

Tudományosan basztam el.

Volt a piámban minden, magnézium, kalcium, minden, csak cukor nem. Pedig pont az kellett volna. 23-nál éreztem hogy Csubi épp ráadja a tartalék energiát, 28-nál még kikaparta a tartalék tartalékát is, de az sem volt elég, a végére elfogytam.

Tegnap a közöset még 18 fokban toltuk, ma a 8 fok eső, élénk szél kombónak indultam neki. Nem panaszképpen mondom, sőt. Alig lézengett odakint épp valaki, ami nekem tökéletesen megfelelt, senkivel nem is szeretnék találkozni.

Elég kemény edzéseket toltam a héten, úgyhogy nem gondoltam hogy repeszteni fogok, a múlt heti elég lassú tempóban haladtam, viszont nem szenvedtem tőle, és 5-tel hosszabbat is mentem, az nem kevés. Űgyhogy elég pozitív edzés volt, még a végén a kis bakival együtt is, féltem ettől a 32-től, jó túllenni rajta. Még egy hasonló a jövő héten, aztén 4 hét múlva jöhet a menet.

Mindent összevetve a

SZÁMLÁLÓ 34349km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése