2022. szeptember 28., szerda

Ez biza rekord

Már előtte is éktelenül szarul ment, úgyhogy őszintén meglepett, hogy az egy hét kényszerpihenő még plusz ennyire vissza tudott vetni. Lassan úgy érzem, ahogy töménytelen lefutott km után csatakosra izzadva a hidegben gyökkettővel poroszkálok, hogy ennél már nincs lejjebb.

De még nyomom. Ma is felkeltem, nekiálltam, és teljesen tönkrement testtel de lenyomtam a mait is.

Vannak pozitívumok is.

1. Az új vérnyomáscsökkentő úgy néz ki nincs negatív hatással az edzésre.

2. Az achillesem teljesen rendben van.

3. Nem kicsi új rekordot értem el ma. Pályafutásom alatt ötödször értem el a 2000 km-t egy naptári évben, de ilyen korán még soha. Nagyon nem. A kegkorábbi 3 éve október 27-ére esett, most majdnem egy teljes hónapot faragtam belőle. Szóval egy nagyon hosszú versenyben önmagammal most átvettem a vezetést, és ha a sérülések elkerülnek, meg sem állok az új éves rekordig.

SZÁMLÁLÓ 35329 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése