2023. február 25., szombat

1.55.42

Keserves hét volt, reggel kúszni se volt energiám, nem túl lelkesen vártam hogy nekiindulhassak a hófúvásban az idei első felesnek. Az elmúlt 6 hét önkínzás jellegű felkészülésének kimondatlan célja az lett volna, hogy úgy érjek el a 21-ig, hogy nem csak cammogok, hanem valamiféle futómozgást is tudok produkálni közben. Az elején nem voltam éppen magabiztos, de úgy tűnik, az igen fájdalmas és kellemetlen edzésmunka végül is megtette a hatását. 10-nél kellemesen meglepődve láttam hogy haladok, és simán meglesz a két órás cél. Onnan már azért hajtottam hogy minél jobb legyen. Fáradtam persze, ez még nem egy megbízható erőnlét, de nem adtam lejjebb, sőt igyekeztem gyorsítani. A második fele jó másfél perccel jobb is lett, a végére maradt egy 3 km-es hosszú hajrá az 1.56-on belüli időért, végül meg is lett.

Sikeresen széthajtottam magam, béta blokkoló nélkül ilyet is lehet. Kicsit rosszul is lettem, de már csak utána, itthon - kis hidegrázás, zsibbadás, ilyesmi. Megérte.

SZÁMLÁLÓ 35850 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése