2023. április 30., vasárnap

Ugyanolyan, csak egész más

32 tegnap. 4 másodperccel lett rosszabb mint két hete, vicces különbség egy 3.14-es futásnál. De a forgatókönyv máshogy alakult.

Az alapgondolat ugyanaz volt mint a múltkor, intenzíven nem megy (erről a múlt heti félmaratonon ismét meggyőződhettem), úgyhogy marad a poroszka. Annyira ellazsáltam, hogy 20-nál már 2 perccel voltam lassabb még a múltkorinál is. Cserébe nem esett rosszul az ideális borús-szeles 8 fokban.

20 után az alacsony intenzitás miatt egyáltalán nem éreztem fáradtnak magam, úgyhogy egy kicsit megtoltam az utolsó 10-et, az utolsó 5-öt meg nagyon. Kihajráztam magamból a maradékot, már nem kellett óvatoskodni, a végén már úgyis beérek. Ez annyira jól sikerült, hogy egy 4.47-es kilométerrel, sprintelve zártam az edzést.

A kutyafáját, egész jól bírná a lábam, és egész jó formában lehetnék, ha a szervezetem egy kicsit jobban tűrné a magas pulzust és intenzitást...

SZÁMLÁLÓ 36277 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése