2023. július 15., szombat

GY+GY

Gyengének és gyámoltalannak éreztem magam, ma nem ment jól. Asszem lelkileg volt nehéz egy 3 órás edzéssel indítani az egy hetek szabit - inkább fetrengtem volna. Nehéz volt összeszedni magam, nehéz volt nekiindulni, és nehéz belelendülni.

Egy jó 5-6 perccel gyengébbet tudtam csak összerakni, de tisztességesen letoltam, sőt a végén még rá is tettem egy kicsit, így 31 lett. Érdekes, az utolsó harmada ment a legkevésbé nehezen, ez edzés szempontból mondjuk biztató.

Időjárással szerencsém volt, különösen ha a dél-európai 49 fokra gondolok. Igaz a végére már 22 volt, nem fáztam, de gyakorlatilag végig felhőset sikerült kifognom, kellemes széllel, ennél rosszabb sose legyen.

Nem volt könnyű, de úgy egészében véve elégedett vagyok, újabb harmincas kipipálva.

SZÁMLÁLÓ 36773 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése