2009. november 15., vasárnap

Lájk ö rábbit

No, még tartott a lendület az idei szezonból, még nem akartam kimondani, hogy ennyi volt. Ilyen klassz futós évet már rég nem ünnepeltem! És bizony kár, hogy vége, mert most kezdek gyorsulni. Úgy látszik, nekem nem napsütés kell, jó kis meleg. Ezek szerint nem vagyok tök.
Meg az is jó lenne, ha elérnénk a 2500-at az idén.
Úgyhogy a gyönyörű időben, kellemes szellővel, hűvös őszi napfényben nyomtam még egy félmaratont. Jólesett, egy kicsit el akartam fáradni, pont jól beosztottam. Viszont kellemes meglepetés volt, hogy kb. anyit futottam, mint múlt héten lestrapálva a síkon. Azért jó úgy hazaérkezni, hogy szembesülsz vele, hogy 6-7 perccel jobbat futottál, mint gondoltad. 1.50-en belül voltam hegyen. Wow!
Számolgattam, idén vagy 35-ször futottam legalább 21-et. Azért az nem is rossz... :)

Sven, ez hosszú volt! Gratulálunk! Ez úgy látszik, jó kis futós nap. Még világos van! C'mon everybody!

SZÁMLÁLÓ 2288,5 km

1 megjegyzés:

  1. Én is gratulálok! Jól bírod a heti legalább egy félmaratont. Irigylésre méltó!

    VálaszTörlés