2010. december 12., vasárnap

3

A hétvége a téli sportok jegyében telt, ha nagyon szakbarbár akarnék lenni, akkor keresztedzés volt. Szombaton és vasárnap is 1-1 órát korcsolyáztunk a gyerek is nagyon élvezte különösen a sítalpas pingvint, ami kapaszkodóként tolhatott maga előtt. Mi sosem voltunk a jég bajnokai, de különösen nagy blama nélkül megúsztuk.
Vasárnap reggel pedig benéztem az erdőbe és kipróbáltam a sífutást. Ez így nagyzolós, ezért pontosítok: futást síléccel. A néhány youtube-os videó még nem volt elégséges a tökéletes technika elsajátításához, de voltak szakaszok, ahol nyomokban már emlékeztetett a sífutásra. Én viszont nem voltam oly szerencsés. hogy esés nélkül megússzam (ld. cím). Nem tudom, hogy aránylanak a sífutó és a futó kilométerek egymáshoz, de ezért a 11-ért nagyon megdolgoztam.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem ezeket a kilométereket nyugodtan beszámíthatod (ha a többiek nem ellenzik)...

    VálaszTörlés