2010. december 2., csütörtök

Csaltam

Mivel napok óta nem hajlandó a hőmérséklet - 16 fölé menni, amikor lenne a futásra idő, ezért olyat tettem, amit még soha. Lehet, hogy puhulok, vagy öregszem estleg mindkettő. Az viszont tény, hogy már kevésbé vonz, hogy elmondhassam, hogy ilyen hidegben is futottam. Tovább már nem akartam halogatni, mert minden sarokban rám leselkedő kilók észrevétlenül ugrálnak rám. A maraton óta, mind a 14-üket cipelem... Pedig mozogtam utána is.
Egy szó, mint száz elmentem egy konditerembe és a futógépen toltam bő egy órát. Nagyon fura érzés, hogy az ég világon semmi nem történik közben, pedig svéd kisvároson edződtem. Nézhetem a számokat: ennyi perce, ennyi kilométer futottam és ennyi kalóriát égettem el. Esetleg nézhetek tévét közben, pedig zenét sem nagyon hallgattam még. Mindenesetre nem nagyon szabad elkalandozni, mert csúnya és kifejezetten röhejes véget tud érni az aznapi edzés. A bennem lévő erős sztereotípiák hamar szerte foszlottak, amikor megláttam a munkából egérkező családapákat és anyákat.
SZÁMLÁLÓ 4657 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése