2011. május 7., szombat

Sunne Löparfest 2011

Mióta itt vagyunk, minden évben terveztem, hogy indulok a versenyen, de mindig volt valami, ami miatt nem sikerült. Idén viszont ott voltam! Ahhoz képest, hogy hét elején még havazott, kimondottan meleg, napsütéses idő volt. Most sikerült időben megtalálnom mindent, kicsit az volt az érzésem, hogy túl korán érkeztem. Kis verseny, erős mezőny, nem túl izgalmas pálya, de a lényeg, hogy versenyeztem egy jót. Sikerült sokkal taktikusabban futni, aminek köszönhetően nem volt nagy szenvedés a vége és - bár csak 9 mp-cel - de jobb lett, mint az előző.
Ez volt az első alkalom, hogy egy kicsit otthonosabban éreztem magam: többen is szóba elegyedtek velem és már jó párszor voltam a városban is.
Hazafelé, a Svéd királyi Rádió Wolf Katit játszotta, immár nem először. Hónapok óta Eurovíziós lázban égnek és a sajátjukon kívül a mi dalunk is nagyon bejön nekik.
SZÁMLÁLÓ 5992 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése