2011. október 23., vasárnap

Nahát, mennyi kilométer!

Orvul túráztam egyet: a NaHáT 15-20-30-50-90-es túrán vettem részt ma reggelig. Mit gondoltok, melyik távon indultam?
A hét elején fogalmazódott meg a tétova gondolat, hogy kijárom magamból a stresszt, és kapóra jött ez a séta, hiszen szinte az összes kedves börzsönyi helyemet érintette (rajt-cél: Nagymaros). Nem siettem, de ebben a 3773 m szint is segített. Összesen 35 induló volt a leghosszabb távon, ehhez képest a szervezők igazán kitettek magukért: zsíros kenyér, tea, csoki, gulyás, forralt bor az útvonal stratégiai pontjain. Sár nem volt, az idő remek; sikerült lefárasztanom magam. Túl az első pár órás alváson most éppen járni tanulok. Célidő 20 óra 52, amivel elégedett vagyok - ez a Kinizsinél nehezebb túra.

SZÁMLÁLÓ 6928 km

1 megjegyzés: