2011. november 20., vasárnap

2 in 1


Megpróbálkozom én is egy beszámolóval, 2 hét távlatból. Nagyon jó élmény volt, nem emiatt nem bírtam rászánni magam az írásra, de sűrű volt az élet, a múlt hétvégén nem is tudtam elmenni edzeni.

A meglepetésről Sven már írt - legközelebb majd át is kellene kötnie magát egy szép piros szalaggal -, a verseny meg szerintem mindannyiunk számára az átlagnál jobban sikeredett. Sven és a csapat miatt feldobva indultam neki, és tudtam, hogy ki fogom hajtani magam, végül is a megelőző hetekben rendszeresen futottam ezt a távot, még ha nem is rekordtempóban. Az időt nem figyeltem, igyekeztem beosztani az erőt, befelé figyelni, és a maximumot hozni. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a 7-14 közötti részen kicsit elfutottam, és a vége nem volt nagyon fickós, de jelentősen nem lassultam. A pályát, időt, délutánt szerettem, és titeket is jó volt megint versenyezni látni!

SZÁMLÁLÓ 7094 km





És tegnap kora délután is futottam egy ugyanekkorát a télies erdőben. Nem vittem túlzásba, csak élvezni akartam, és kikapcsolódni. Sikerült.

SZÁMLÁLÓ 7115 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése