2012. június 17., vasárnap

Karlstad Stadslopp

Mondtam, hogy nem sok írni való lesz a munkába futásokról, de azért a pontosság kedvéért elkönyvelem:

4x2x3=24
SZÁMLÁLÓ 7910 km
A múltkor, pedig 6 km-rel írtam többet. Szóval a számláló pontos állása:
 SZÁMLÁLÓ 7904 km

  Hosszas tanakodás után úgy döntöttem részt veszek az idei városi futóversenyen. A jó megfontolásnak, pedig ára van. Nem is kevés. De a lényeg, hogy ott voltam, ill. ott voltunk, mert az idén először a lányom is részt vett a minik számára rendezett versenyen. Igaz csak 200m volt, de annak megadták a módját. Így nagyon élvezte, és remélhetőleg újabb erőpróbák következnek eztán is.
   Én úgy okoskodtam, hogy ezzel a tízessel nagy baj nem lehet. Ezt bármikor kirázom magamból. Végül is kiráztam, de nem olyan könnyedén, mint gondoltam volna. Reggel még a szokásos dilemma: hosszúban vagy rövidben fussak. Végül a rövid mellett döntöttem. Utóbb kiderült -érted- igazam lett. Oly annyira, hogy estére a napszúrás majdnem összes tünetét produkáltam.
  Azt mondhatnám, hogy elfutottam az elejét, de ezt nem mondom. Inkább azt mondom, hogy úgy kezdtem, mintha felkészültem volna a versenyre. A megkezdett tempót sajnos nem sikerült tartani és egy kicsit lassabb lett a második fele. Kicsit szúrt is itt-ott, szóval életem első versenyére emlékeztetett. Mindezek ellenére nem volt rossz élmény. Jó volt, hogy rá vettem magam. Igazából most ez volt az óriási eredmény. Az idöm meg olyan lett, amilyen lett. Amilyen, ennyi edzéssel lennie kell.
 SZÁMLÁLÓ 7914 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése