2012. október 28., vasárnap

Pilisszentlászló - Cross

DrF szerint jobb lenne az a cím, hogy "kiesik-e a szívem?" De ennél valamivel diplomatikusabban, csak a Futapest Pilisszentlászlón megrendezett futásáról írnék. Tegnap elkezdett esni. Ez a szokatlanul nyárias ősz után azért furcsa volt, de hogy mára még a hőmérséklet is nagyon leesett az betetőzte a mai verseny újdonságait. 
Amikor odaértünk, minden jónak tűnt. Odafele már a kocsiban (Dömével) jól bekávéztunk és a nevezés után a kandalló párkányán üldögéltünk a kocsmában, majd a rajtnál valakik susogták, hogy elmarad a hosszútáv a 12 km-es verseny és helyette valami más lesz....Nem örültünk. A verseny vonala szép lett volna és semmi kedvünk nem volt a rövidtáv csaknem 4 km-es pályáján 3x körözni. Nade nem volt sok időnk gondolkozni, mert jött a rajt. Az elején eljöttem az élbollyal mert egész jól éreztem magam és ez a suhanás felfele még tartott is. 5.-ről 1 km alatt 3. lettem és az első kettő mögött mentem, úgy, hogy nem is voltam nagyon széjjel esve. A lefele menetre már kezdtek szénhidrátproblémáim lenni és a második kör előtt a lejtőn utolért egy srác fentről. Azt azért leszögezem mentségemre, hogy lefele nem tudtam nagy tempót menni, mert az utcai futócipőm kevésbé volt alkalmas a sárdagasztásra, mint egy-két ott induló stoplis terepcipője....... persze azért a második kör emelkedőjén már ziháltam rendesen, tehát nem 100%-ig a cipő a "hibás", de így minden körben kaptam egy embert magam elé a lejtőn, így a megváltó harmadik kör végére már 5. voltam. A célidő 1:04:30 körüli volt, de még nincs pontos végeredmény a honlapon.....

A többiek? Döme egész jó, 1:19-el hasított a célba és az Ultrabalatonos csapattársunk Ádám volt még, aki velünk jött 1:40....vagy valami hasonlóval. Mindenesetre a hideg időjárás, jeges fák és az így 540 m-es szint ellenére jól teljesítettünk!
DrF? Ő pedig majd elmondja maga :)


SZÁMLÁLÓ 8231 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése