2012. október 7., vasárnap

A vége

UUU! DrF nagyon jó újra látni! Remélem mihamarabb alkalom lesz egy-két közös km-re.
A mi versenyünk elég jól sült el. A kezdő lány annak ellenére, hogy teljesen szétment a térde 6-7 km-nél behozta 11-ig, amiért nagyon hálásak vagyunk neki, így a mi versenyünk sem úszott el. Szegény az utolsó részt már szinte sírva tette meg, de végül megtette. 
Félmaraton várt rám, 11,4-km-től 32,8-ig és mivel ez a kis nem várt probléma megcsúsztatta a tervezett időt, így egy lassabb mezőnybe keveredtem. Ők voltak a 4:30-as maratonisták, szóval elég komoly előzgetésbe kezdtem, ami a 18 km-es tábláig tartott, ahol a Tímár utca környékén annyira besűrűsödött a mezőny, hogy alig lehetett előre haladni, holott itt még csak a 4:00-ás iramfutókat előztem le, ami az én vágyaimtól még azért valamennyire elmaradtak. Itt találkoztam Dömével is, aki még egészen jó hangulatban bandukolt dél felé a budai rakparton. Ez a horror tartott egészen 25-ig, ahol már kezdetem egy keményebb társaságot utolérni és éreztem is, hogy kivételesen ... lassan mondom: NEM FUTOTTAM EL!
Tehát neki is léptem, így az egyetlen emberrel együtt futottam, aki az egész alatt megelőzött utolért. Megbeszéltük, mik a tervek és mondtam, hogy menjen nyugodtan, ha akar, mert én kezdem azért érezni, hogy fogyok, így 29 km környékén. Nem adtam fel. Nem volt könnyű, de tartottam magam és a végén még be is értem, sőt el is nyúltam mellette kicsit, így a végén ha nem is tudom pontosan, de 1:30 körül értem be. Átadtam a chipet a befutónknak, aki 48 perc alatt lenyomta a maradékot, így 3:34:55-ös bruttó idővel bent is voltunk. Sőt végül Döme is bejött 4:03-al.
SZÁMLÁLÓ 8156 km
Hivatalos nettó idő: 03:33:29

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése