2013. december 21., szombat

Szabotázs

A havunk nem maradt sokáig meg, mert ismét beköszöntött az ősz. Viszont az enyhe időt nem tudtam kihasználni, mert már éppen a félmaratonos edzésemet tervezgettem és halogattam különféle munkahelyi és családi elfoglaltságok miatt, amikor a múlt vasárnapi edzésen sikerült olyan szerencsétlenül esnem egy dobás után, hogy a lábam kisujja beakadt két szőnyeg közé én pedig repültem tovább. Két napig a járás is nehezen ment, a futásra csak gondolni tudtam és reménykedtem, hogy nem megint a béka segge alól kell felhoznom az időimet, valami, a futásnak is megfelelő szintre.
Ma arra gondoltam, hogy már nem lila és már nem bicegek így megpróbálom. Mondanom sem kell, hogy nem csináltam körrekordot, de talán nem tettem rosszat vele.
SZÁMLÁLÓ 11406 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése