2013. december 1., vasárnap

A tudatosság jegyében

Inkább tudtam, mint éreztem, hogy szükségem van ma egy edzésre. Jól esett, talán annak is köszönhetően, hogy inkább a deréklazításra helyeztem a hangsúlyt, és nem a tempóra.

SZÁMLÁLÓ 11352 km

Srácok, ezúton is szeretnék gratulálni a szenzációs teljesítményekhez! Döme, nem elkeseredni, inkább büszkének lenni; a 100 km saját akarattal bír, nem lehet kiszámítani, hogy mi fog történni. Jövőre megint!
Mivel eddig a teljesítménytúrák beleszámítottak a számlálónkba, gondolom eztán sem lesz másként. Utólagos engedelmetekkel kiegészítettem a bejegyzéseket. Viszont Döme -2 km-es hegyi futásával nem tudtam mit kezdeni, talán 12 volt az előző bejegyzéshez képest?

Sven, az utóbbi idők egyik legjobb híre volt a nevezésed. Szándékomban áll valami készülgetés a jövő évre, de a stockholmi utazást most még nem merem bevállalni. Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése