2015. március 4., szerda

2 hónap maradt

Annak, aki heti rendszerességgel futja a félmaratonokat, annak talán nem akkora szám ez, de ma végre eljutottam ide is. Két hónap van a versenyig, így muszáj volt tesztelni, hogy megy-e egyáltalán. Lassan kezdtem, hogy a végén az utolsó 2-3 km-re is maradjon annyi energiám, hogy agyament, hülye módon hajrázzam végig. Nem is az idő miatt, hiszen órát nem vittem, csak hogy lássam, hogy megy. Itthoni telefon szerint valahol 1:35 körül érhettem be. Nem a legjobb időm, de edzésre, így egy év félmaraton nélküliség után megfelel.

SZÁMLÁLÓ 14764 km

És tudom, hogy nem ide tartozik, de így futás után ez most elég jó.

2 megjegyzés:

  1. No erre inkább nem mondok semmit... Na jó: szép volt, és csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Azért te sem panaszkodhatsz az időre. Mostanában nagyon jókat mész....azon agyaltam végig, hogy akár futhatnánk is együtt :)

    VálaszTörlés