2015. március 16., hétfő

2015.03.14. Piliscsaba - Bp

Áron itt létének hiányában Tamarával futkosom, egyelőre hébe-hóba, de igyekszem a jó időre össze szedni magam. 1 hónapja nem mozogtam semmit :(

Szóval van a Budai Trapp vagy mi a neve, ami egy teljesítmény túra 27 km. 1000méter szint

Tamara mér 4x lefutotta. Most rábeszélt engem is.  
Reggel kocsival kimentünk az ürömi elágazásig. onnan vonat pótlóval Csabáig.

Nagykovácsi felé kellet indulnunk, volt egy kis eltéved 3km. aztán az erdőben is tévedünk egyet.
 

 Így én a 12.km re már nem éreztem magam annyira jól, és ugye valójában , az a 8km volt csak a távból.

Ebből kifolyólag egyre motiválatlanabb lettem. 
Az emelkedők nekem függőleges falaknak tűntek, Tamara elől kocogott, én hátul sétáltam, küzdöttem felfelé.

Se levegőt nem kaptam rendesen, se erőm nem volt felfelé menni. Aztán Nagykovácsi, Hűvösvölgy.

Lehet a reggeli egy szendvics nem volt elég, lehet, nem vagyok edzésbe, de tény, hogy nagyon kikészültem. 


Szegény Tamara mindig előre ment, megvárt, adott csokit, isot, de fejben adtam fel. 
 A végén már lefelé se tudtam futni, mert annyira fájt a combom...
 

A csattanó a végén volt még, mert a kocsiig további 2 km kellet még sétálnunk, ami izzadtan annyira nem esett jól. 

Tanulságos futás volt, az erdő még mindig romokban a jég után. de szép volt ,sok túrázóval találkoztunk,

Ajánlom mindenkinek amúgy a távot túrára vagy futni, csak vigyen kaját, meg legyen edzésben :) 
 
SZÁMLÁLÓ 14881 km



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése