2016. január 18., hétfő

Miközben északon

November közepe óta nem írtam semmit. Ez szégyen. Viszont futottam:
nov. 25.:  9 km - Míg a lányom korcsolyázott...
dec. 2.:  9 km - szintén
dec. 9.: 9 km - szintén
dec. 12.: 14 km - Ez már egy nyugis hétvégi erdei futás volt?! Azt hiszem.
dec. 25.: 14 km - Erdei terápia... Szenteste után, utazás előtt
dec. 27.: 12 km - A pilisben. Hazai terep, szintén terápiás célból. Utazás és családi karácsony után...
Január 1.: 12 km - Hagyományos újévi futás. Nekem ennyire futotta.

Január 2-tól egy hétig síeltünk, így felmentett voltam a futás alól. Így is elég megterhelő volt, mert eléggé lehült odafönnt északon. Amikor legmelegebb volt, akkor -13 volt a napon, napközben. Azért volt két -20-as nap is, hogy megtudjuk milyenek a vikingek istenei. Mondanom sem kell, hogy a kölykök imádták...
Miután hazajöttünk leesett 40 cm hó, így a futás helyett elővettem az évek óta meglévő és még ki sem próbált sífutócuccomat és ezzel bohóckodom. A 4. alkalom és kb. 30 km után már megközelítettem a futótempómat. Ebből még ugyan nem lesz Vasafutás, de még néhány havas tél és az is meg lesz.

SZÁMLÁLÓ 16403 km 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése