2017. június 11., vasárnap

Roviden

Egy ideje lattam magamon, hogy valahogy nehez megtalaljam a kello motivaciot. Ha futottam is, nem sikerult kihajtani a maximumot.  Legutobb elhataroztam, hogy habar szeretek egyedul edzegetni, de kell valami, ami felporget kicsit (ez pl. egy verseny, vagy jelen helyzetben): egy futoklub.
A nemzetkozi Parkrun rendezvenyhez csatlakoztam mint ujonc.  
4 koros "verseny" ami minden szombaton van es osszesen 5km. Keves, keves, de kicsit felturbozni magam jo lesz, meg majd az a terv hogy odafutok - futok - hazafutok. Ami igy 15 lesz. 
Ovatosan kezdtem azert, nem akartam nagyot egni mar az elso futason, de a vegere azert elkapott a versenyszellem es bedaraltam a mezonyt.... Hat igy, biztos sok uj baratot fogok itt szerezni..... 


SZÁMLÁLÓ 18668km

2 megjegyzés:

  1. Otthon nincs, de amugy a svedeknel is lehet nyomni, habar csak ket helyen:
    http://www.parkrun.se

    VálaszTörlés
  2. Kiraly vagy... :) Futogatsz egy kicsit... :) Gratula, es tetszik a kezdemenyezes is!

    VálaszTörlés