2017. június 4., vasárnap

Stockholm mara 2017

7 év után újra átélhettem ezt a fantasztikus érzést, hogy igen, megcsináltam, még mindig képes vagyok rá.
A körülmények ideálisak voltak: 15 fok felhős, kívánni sem lehet jobbat. Többé-kevésbé felkészültnek éreztem magam, bár ritka rosszul aludtam a verseny előtt.
Nehéz volt megtalálni a megfelelő ritmust, ami a végéig ki tud tartani. A harmadik kilométerre 6.15 körülre áltam be, amit 19-ig tartani is tudtam. Ekkor jött egy őrült ötlet, hogy olyan jól megy, hogy megy ez gyorsabban is. Ment is, kb. 33-ig, amikor jött a Västerbron (Nyugati híd) immáron másodjára. Ott eléggé lelassultam és többé nem tudtam fölpörögni. Görcsölni is kezdtem itt ott és leginkább halni vágytam.
A befutón a családom egy kis mosolyt elő tudott csalni. A célban pedig jött szokásos forgatókönyv hányinger, és iszonyú közérzet. Egy bő óra telt el, mire újra embernek éreztem magam.
SZÁMLÁLÓ 18637km

2 megjegyzés: