2018. május 20., vasárnap

K.O.

Mivel a terem ma zárva volt, a szabadban edzettünk. Futással egybekötött aikido, ahogy igazán szeretem. Úgy terveztem, hogy hamár majd úgyis futással kezdünk, miért ne mehetnék futva. Eddig még minden rendben lett volna, hisz csináltam már ilyet tavaly nem egyszer. Aztán arra gondoltam, ha már ilyen nyárias idő van és úgyis passzolna az edzéshez, a mezitlábas futócipőmben megyek. Remek ötletnek tűnt...Iszonyatos tempót mentem magamhoz képest. Részben mert késésben voltam, részben mert lábujjhegyen nagyon lehetett tolni. Aztán jött a büntetés a hazafelé vezető úton. A vádlim fel akart robbanni. Úgy éreztem háromszorosára dagadt, a délután pedig, már csak imitáltam a járást. Legutóbb a maraton után lett ilyen izomlázam, mint most. 

SZÁMLÁLÓ 22321km 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése