2018. június 16., szombat

7 s

Az idei városi versenyre igazán rápihentem, mert a héten képtelen voltam elvonszolni magam futni. Ennek ellenére bizakodva álltam rajthoz és egy igazán gyorsat akartam menni. Gondoltam, hogy biztosra menjek a 5 fingerst veszem fel. Abban verhetetlen vagyok. Tényleg gyorsan kezdtem és csak reménykedem, hogy kitart a szufla a végéig és a lábam sem makacsolja meg magát. 6 km-ig tartott a bizakodás, hogy egy 8 évvel ezelőtti eredményt tudok produkálni. De akkor elment mellettem az 50-es iramfutó és nem tudtam tartani vele a tempót. Kilométerenként néhány másodpercre nőtt köztük a távolság. Közben pedig reménykedtem, hogy a "pihenő" után feltámadok és/vagy nagy határértékkel dolgozik az iramfutó. Végül nem tudtam magamból többet kifacsarni és igazán csak egy kicsin múlt. Mindenesetre 8 éve nem futottam ilyen gyors 10-est, ami bíztató.
SZÁMLÁLÓ 22536km

1 megjegyzés: