2018. szeptember 2., vasárnap

Jol sikerult foproba

Igyekeztem koran indulni, melegnek igerkezett a nap. Mire beertem, mar 20 fok van, sehol egy felho, de szerencsere a nagyjat sikerult meg huvosben nyomni. Tegnap mar ereztem egy seta alkalmaval, hogy valami kiengedett a szervezetemben, a maihoz volt is egy kis kedvem, es egesz jol ment. Kulonosen a masodik felevel vagyok elegedett, egy fokkal gyorsabban is ment mint gondoltam.
Ma eppen valami biciklis event volt Kungsholmenben, versenynek nem mondanam, inkabb valami varosi tura lehetett, csaladok, kis csapatok nyomtak rajtszammal, de olyan nagyon nem siettek. Kezd elegem lenni hogy sosem lehet kozlekedni ebben a varosban, folyton futogecik meg bicigecik miatt all a forgalom. Kene szolni valakinek odafent, hogy evente max 3 versenyt lehessen tartani, mert ez mar megiscsak sok, folyton dugo van.

24.2 km 2.21


SZÁMLÁLÓ 23015 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése