2018. szeptember 22., szombat

Kistaloppet

Mara is jutott egy kis verseny: szukebb hazamban, Kistaban rendeztek egy 10 km-es esemenyt. Indultak vagy 500-an, helyi irodahazak mindenfele alkalmazottai, gyengenlatok, feherek-feketek-sargak-vorosek, fejkendos lanyok, stb.
Titkolt tervem az 50 perc volt, de mint tudjuk, mostanaban nem minden a tervek szerint halad, nem voltam magabiztos. Az elejen gyorsan kezdtem, atfutottunk a helyi bevasarlokozponton is, ami nagyon mokas volt, meg a GPSemet is megtrefalta. 5 km-nel vegyes erzelmeim voltak: osszegyujtottem ugy 45 masodpercnyi elonyt az 5 perces atlaghoz kepest, viszont faradtam, es a szervezetem hatarait feszegettem, a rosszullet reme mindig ott fenyegetett a hatterben. Ket emelkedos km kovetkezett, es a km tablakat sem lattam, nagyon a hataron voltam, biztos voltam benne hogy mar reg lelassultam. De 8-nal meglepve lattam, hogy van meg fel perc elonyom. Ez jol hatott ram, tartottam a tempot, a vegere meg egy kis hajra is belefert. Ma ennyire voltam kepes, es kivetelesen orulok neki. 49.06 lett a vege.

10.2 km 0.49

SZÁMLÁLÓ 23152 km

1 megjegyzés: