2019. november 29., péntek

Mínuszok

A mai nap már annyira abszurdan szar volt, hogy két pánikroham között a kétségbeesés szélén találtam valami motivácicót, és megfogadtam, ha törik ha szakad, ma este futni fogok.
A szerdai egész napos bájolgás kikészített, még a nyomorult kis futásomat is tönkrebaszta, most próbálok felállni két napos teljes kimerültségből. Képzeljetek el egy dolgot, amit ha két percig csináltok, kikészültök tőle. Aztán képzeljétek el, hogy ezt a dolgot 10 órán keresztül csináljátok. Ez volt a szerdám.
Miközben a -3 fokos élénk jeges szél a pofámra fagyasztotta az egybefolyó taknyomat, nyálamat és könnyemet, rájöttem, hogy ezt az időt vártam.
Meghálálta magát hogy a harmadik kört is bevállaltam, akkor jött a 3 szarvas, és nem is zavartatták magukat.

SZÁMLÁLÓ 26887 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése