2021. július 3., szombat

Az ősellenség

Kilenc éve nem volt ilyen hosszú szabim, mint ami ma kezdődik. Méltóképp indítottam.

A lábam tök jól ment, de aggasztó volt, hogy a korai indulás és a 20 fok ellenére a napos részeken már 4-5 km-nél csatakokban ömlött rólam a víz. Már ekkor sejtettem, hogy a mai küzdelem nem a távról és az időről szól; megint megmérkőzhetek a régi rohadékkal, a kurva nappal.

Nehezebb terepen is kifejezetten jól haladtam, két hosszú frissítés ellenére is vagy 3 perccel jobb volt a félmaratoni részidőm mint a múltkor, és még a végére is megőriztem belőle valamicskét. Kiváló küzdelem volt, de szar edzés: 21-ig jól ment, de már fáradtam, utána viszont látványos szétesés és lassulás. Hiába a nagyobb részt árnyékos pálya, hiába a szél, a korai indulás, hiába minden, egyszerűen nem bírom a nyarat, nincs mit szépíteni rajta. Rossz érzés volt szétesni, és nem tesz jót hosszú távon az, ha ennyit kivesz egy edzés, szeretném elkerülni a továbbiakban az ilyen élményeket, de nem csak rajtam áll, valahogy ki kell bekkelni ezt a kibaszott nyarat. Ma a nap nyert, egy kiváló edzést sikerült alaposan széjjelbasznia.

SZÁMLÁLÓ 31859 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése