2022. február 12., szombat

A csokis süti először rossz, aztán jó

Bátortalanul, lassan indultam el, kivártam a délutánt hátha úgy elkerülhetem az elmúlt hetekben tapasztalt gyötrelmeket. Szerencsére inkább a délelőtt folyamán elfogyasztott kajamennyiség miatt voltam elnehezülve, ami a második felében viszont energiát adott.

Nem panaszkodhatok, jobban ment mint vártam, és a délutáni időpont miatt a szokásos ebéd előtti kutyajogi demonstrációt is elkerülhettem. Azért így is jutott pár, mindenkit kifejezetten rühelltem, főleg a jégen kerülgetni a se kép se hang népséget nem túl felemelő.

Tanyáltam egy igazán szépet egy viszonylag ártalmatlan helyen, 14 körül, már fáradtam, elég egy pici kihagyás is. Iszonyat jó lenne ha végre elolvadna a picsába már, rengeteg energiát kivesz hogy folyton sasolni kell, hová és hogyan léphetek.

SZÁMLÁLÓ 33682 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése