2022. február 27., vasárnap

A Sorozat

Furcsa egy futás volt a tegnapi... Pár héttel ezelőtt még élveztem a hétvégi hosszúkat, mára tortúra lett belőle. Fáradt voltam, kedvetlen, motiválatlan, csak vonszoltam magam és szenvedtem, de mikor a végén ránéztem az órára, meglepődtem.

Van ez a bűvös szám, 200 km/hónap. Régen meglehetősen ritkán fordult elő a statisztikáimban, mióta kivándoroltam és konkrétan háromszor annyit futok mint előtte, lényegesen gyakrabban. Volt olyan is, hogy 8 hónapon keresztül folyamatosan 200 felett volt az adag. Ez a rekord most már a múlté, a teganpi hosszúval februárban is megvan a 200, és ez zsinórban a 9. ilyen hónap. Lehet hogy lassú vagyok és nem megy jól, de még sosem nyomtam ennyit. Mindenki bekaphatja.

SZÁMLÁLÓ 33790 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése