2022. október 29., szombat

Egy lépés

No most tényleg egy lépés előre. Nem is emlékszem mikor futottam két órán belül a félmaratont, most egy viszonylag könnyed 1.58 az utolsó verseny előtt egy héttel az első biztató jel. Gondolom az is belejátszik, hogy már majdnem teljesen megszabadultam a béta blokkolótól. Azért arra vigyáztam hogy ne hajtsam ki magam, de úgy éreztem annyira pocsék formában vagyok, hogy most nem a rápihenés hiányzik, hanem egy előremutató terhelés.

Arra nem számítottam hogy lesz még egy rövidnadrágos futás az idén, váratlanul ért a 14 fok, napsütés, de nem volt kellemetlen. Sajnos a jó idő szokásos mellékhatása a szlalomozás a kutyókák és babókák között. Szerencsére most jó állapotban nyomtam, de a végére már egy kicsit besokalltam a sok totál érzéketlen és mozgásképtelen szörnytől. Nem most szerettem meg a Zembereket még jobban.

Újabb 200 feletti hónapot sikerült behúznom, ez most így a rekord év vége felé már nem triviális. Érzem hogy borzalmasan fárad a szervezetem a terheléstől, lassan mindenem fáj, de még nyomom.

SZÁMLÁLÓ 35551 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése